RobenInge.reismee.nl

20 uur in een interliner voor de boeg...

Hoi allemaal,

terwijl Inge heerlijk in het zonnetje zit te tekenen (ja we leren allemaal nieuwe interesses over onszelf kennen deze vakantie) zoek ik even snel op internet uit hoeveel de visa's kosten voor Zambia. Over een paar uur vertrekken we namelijk met de intercape (luxe bus) naar Livingstone (Victoria Falls) in Zambia. Die rit gaat ongeveer 20 uur duren, dus we hebben nog een hele trip voor de boeg. Gelukkig schijnt het een luxe touringcar-achtige bus te zijn, dus hopelijk kunnen we wat slapen, ontspannen en tekenen. Inge hoopt op een klaptafeltje in de bus en ze wil graag dat ik eens laat zien hoe mijn tekenkunsten eruit zien. hmm, vroeger tekende ik wel maar of dat de moeite waard was...

Fijn te lezen trouwens dat sommigen genieten van mijn billen en de daarbij behorende spleet. Mark is zelf bouwvakker dus hij zal de goede spleten wellicht kunnen onderscheiden van de minder mooie. Verder lees ik dat ik nog niet ben afgevallen... dat klopt volledig. We zijn alleen maar aangekomen. Ik heb een buik waar Wilfried U tegen kan zeggen!! Inge doet niet minder mee... ze durft haar gewicht niet meer in kilo's uit te drukken... Laatste vier weken dus maar op rantsoen.

Ik keek zojuist even op ons profiel en realiseerde dat we nog maar 27 dagen hebben voor de vakantie voorbij is. Dat gaat nu echt heel snel. Ik hoor de woorden van Lobke nog in mijn achterhoofd: 'Je denkt dat je nog zo lang hebt, maar voor je t weet is de vakantie om!' Ze heeft volledig gelijk gehad. Inge en ik zeggen het vaker tegen elkaar dat de tijd echt snel gaat. Ondanks dat we graag iedereen weer willen zien en thuis soms best missen, willen we toch ook graag nog langer blijven. De vakantie bevalt ons gewoon erg goed... gelukkig maar.

Dat was t wel weer voor nu. Ik ga weer in de zon zitten en me mentaal voorbereiden op de 20 uren durende busreis. Groetjes van dit keer alleen Rob.

Reacties

Reacties

Martin en Jansje

Hallo Inge en Rob,
Wij zijn weer op Peizer bodem en missen de leegte! Wij zijn via Botswana teruggegaan naar Windhoek. Een rondvlucht in een 4-zitter over de Okavanga delta gemaakt en 2 nachten in de bush doorgebracht, 4 uur varen met een Mokoro en op een eiland in de delta wandelsafaries gedaan met gids. Een bijzondere ervaring! Leuk om jullie reisverhalen te lezen en de prachtige foto's te bewonderen. Wat geweldig dat jullie leeuwen hebben gezien en ook nog van die schattige kleintjes erbij! Zo zie je maar, de aanhouder wint! Wij wensen jullie een goede busreis naar Zambia en als jullie nog naar de camping in Monze willen geef ik jullie hierbij het adres en hun website:
Tom and Thea Savory, The Moorings Farm
P.O. Box 660022, Monze
Landline : +260 (0)213 255049
Cell phone : +260 (0)977 863241
Email: enquiries@mooringscampsite.com
Als jullie hier naar toe gaan doe Thea dan de hartelijke groeten van mij. Misschien kan zij jullie ook nog adviseren t.a.v. werken in Afrika. En geniet vooral van jullie laatste weken in dit prachtige continent.
Liefs, Martin en Jansje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!